2020-01-07

Nabór na stanowisko Księgowego

Dyrektor

Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie

z siedzibą na os. Zachód A4

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Księgowy

w Żłobku Miejskim „Leśna Polana” w Stargardzie

 

I. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:


Żłobek Miejski „Leśna Polana”  os. Zachód A4  73-110 Stargard                                                                                                                                                                                                  

II. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:

1. Nazwa stanowiska: Księgowy

2. Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

III. Wymagania niezbędne:

1) spełnia jeden z poniższych warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych:

  1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe;
  2. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej                2-letnią praktykę w księgowości;
  3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
  4. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;

2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

3) nieposzlakowana opinia;

4) obywatelstwo polskie;

5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

6) niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie;

7) preferowane doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej.

 

IV.  Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość obsługi programów komputerowych w tym finansowo-księgowych, płacowych, obsługujących jednostki sektora finansów publicznych np. obsługa Płatnika oraz umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows XP, Exel, Płatnik, programy finansowo-księgowe, płacowe);
  2. znajomość ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3;
  3. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
  4. znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej;
  5. znajomość przepisów podatkowych;
  6. znajomość przepisów płacowych;
  7. znajomość przepisów ZUS;
  8. znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
  9. znajomość ustawy o finansach publicznych;
  10. znajomość ustawy o rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych;
  11. znajomość ustawy Kodeks pracy;
  12. komunikatywność, wysokie umiejętności interpersonalne;
  13. samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia;
  14. umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres;
  15. rzetelność i wysokie poczucie odpowiedzialności.

 

V. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rachunkowości Żłobka Miejskiego;
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
    i finansowych;
  4. przestrzeganie ustawy o finansach publicznych oraz dyscypliny budżetowej;
  5. przestrzeganie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych;
  6. przestrzeganie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych oraz zasad inwentaryzacji, likwidacji środków trwałych i wyposażenia;
  7. naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, zaliczek podatkowych;
  8. sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów ZUS;
  9. archiwizacja dokumentacji księgowej;
  10. naliczanie i rozliczanie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w Żłobku;
  11. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań finansowo-księgowych, wynikających
    z potrzeb jednostki.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Czas pracy: norma dobowa czasu pracy wynosi 6 godzin, tygodniowo 30 godzin.
  2. Praca przy komputerze wymagająca stałej koncentracji i obciążenia wzroku.
  3. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych                     i szkodliwych warunków pracy.
  4. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie.

 

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.

 

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,0632% .

 

VIII. Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, ze wskazaniem numeru telefonu kontaktowego.
  4. Klauzula informacyjna dla kandydata na pracownika*.
  5. Kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje                      i umiejętności zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  7. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata
    za zgodność z oryginałem).
  8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na zajmowanym stanowisku.
  9. Oświadczenie :
    1. o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
    2. o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
    3. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
      z praw publicznych;
    4. o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. Z zastrzeżeniem, iż w przypdku wyboru kandytata na stanowisko Głównego Księgowego, przed zawarciem umowy należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności w w/w zakresie;
    5. o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
    6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
      z treścią: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Żłobek Miejski „Leśna Polana” w Stargardzie zgodnie  z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L.
      z 2016 r. Nr 119, str. 1) w celu wzięcia udziału w konkursie na stanowisko Księgowego Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie.
  10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy taki dokument posiada.

 

IX. Miejsce i termin składania ofert:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanymi:

 

imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego
oraz
z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko Księgowego w Żłobku Miejskim „Leśna Polana”  w Stargardzie”.

 

Oferty należy składać wSekretariacie Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie,
w godzinach od 700 do 1500 na
os. Zachód A4, 73-110 Stargard
lub przesłać pocztą na adres:

Żłobek Miejski „Leśna Polana” w Stargardzie
os. Zachód A4, 73-110 Stargard

w nieprzekraczalnym terminie do dnia:  22 stycznia 2020 r. do godziny 15ºº.

 

X. Pozostałe informacje

Oferty, które wpłyną do Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie”po terminie, w inny sposób, niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów – nie będą rozpatrywane. Złożonych ofert nie odsyłamy. Można je odebrać w ciągu trzech miesięcy od opublikowania informacji o wynikach naboru.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmów kwalifikacyjnych
z wyłączeniem osób, których oferty zostaną z przyczyn formalnych odrzucone. O wynikach konkursu zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie.

Dyrektor Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia w następstwie braku wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://lesnapolana.bip.gov.pl) oraz na tablicach informacyjnych w Żłobku Miejskim „Leśna Polana”
w Stargardzie”.          

 

Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony nie przekraczający trzech miesięcy
w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.

 

Renata Rucińska

Dyrektor

Żłobka Miejskiego

„Leśna Polana” w Stargardzie

 

 

 

*Klauzula informacyjna dla kandydata na pracownika 

 

Żłobka Miejskiego „Leśna Polana” w Stargardzie

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODOinformuję, iż:

        1) Administratorem Pani/a danych osobowych jest:

- Żłobek Miejski „Leśna Polana” w Stargardzie z siedzibą pod adresem: 73 – 110 Stargard, os. Zachód A4, posiadający NIP: 854-238-67-67, REGON: 320878723, reprezentowany przez:  Dyrektor – Renatę Rucińską.

         2) Inspektorem ochrony danych w Żłobku Miejskim „Leśna Polana” w Stargardzie jest:

         - Pan Rafał Szałański posiadający e-mail: biuro@shadowit.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z nawiązaniem  i przebiegiem procesu zatrudnienia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO;

4)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zatrudnienia oraz przez 10 lat licząc od dnia zakończenia pracy zgodnie z ustawą o Narodowym Zasobie Archiwalnym;

5)     posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne- prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy:  biuro@shadowit.pl

6)     ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7)     podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w art. 22 1, 2 i 4 k.p., w pozostałym zakresie jest zaś dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem

i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.

 

 

……………………………………………………..

     Otrzymałem/am data i podpis

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..